Wednesday, May 25, 2011

Wedding Card~

Alhamdulillah..kad kawen da siap tempah just nak print je. kale kad ialah soft pink. harga tak mahal. design memang puas hati. nak sampai tarikh nanti baru aku publish kad kawen ok. sekarang ni biarlah rahsia. 'bunting pun aku tempah kat tempat yang sama.

Kad kawen aku tempah di S.M.S Agency yang beralamat di Taman Bolton. boss die pun friendly. so,sape2 yang nak tempah kad kawen boleh la pergi sini. no tel 03-6187 2246 - Mr Sri (recomended)



p/s : counting days.

5 comments:

Ct_hAjAr said...

em, tak lama lagi ye..musti berdobar2 rasa di hati..

Ezza Z said...

lame lagi la hajar tapi hati da tak sabar.
mood:gatal + miang

Ct_hAjAr said...

hahahhaha...sabar zaty,sabar..hehe..

nur dzaliha halid said...

jgn lupe bg kite kad tu..walaupun dekat,i tak main tau jemput mulut

mEntEgA tErbAng said...

mak ai. nk kawen xckp pon.
yelaaa sape laa kite ni kn :(