Wednesday, November 30, 2011

Walimatul Urus Ezzaty Bt Zailan & Syed Firdaus Bin Syed Basarudin.

:. Sticky Post .:



Assalamualaikum w.b.t
Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim. 
Saya dan Keluarga dengan berbesar hati ingin menjemput
rakan-rakan blogger untuk menghadiri majlis perkahwinan saya pada
04hb Desember 2011 bersamaan 08 Muharram 1433 Hijrah. 
Semoga dengan kehadiran anda dapat memeriahkan lagi majlis.

*Sila tinggalkan alamat di ruangan komen untuk tujuan pengeposan kad*

Terima kasih.





Nota Penting : Alamat anda tidak akan disiarkan untuk tujuan keselamatan.

15 comments:

Aeen said...

kawen kat dewan beringin yeh..ala..dekat sangat dgn umah kite...heheh

Ezza Z said...

A'ah aeen. mak zaty nak buat kat dewan katanye.
dekat ek? leh la aeen dtg.

dhiera said...

barakallah!!
salam perkenalan ye~

Ezza Z said...

TQ Dhiera.
Salam perkenalan juga.

e k i n ♥ y u s r i said...

nk dtg
sbb dekat je
huhuhu
insyaallah klu sehat,adelah nnti

Ezza Z said...

InsyaAllah ekin sihat. cume kena jaga kesihatan k. boleh jumpa ekin. tak sabar plak rasa. hehe.

Aeen said...

tersangat la dekat zati...umah ain kat ats sikit dr skolah rendah tu..kat deret kedai asam pedas mak usu..hehe

Ct_hAjAr said...

kte dah dapat kad kawin awak..thanks zaty..insyallah, kite gi..

Asfiza said...

zaty..as dah dpt kad awak....insyaallah..as smpai sana nti...:) dekat jer....

Ezza Z said...

Hajar :Da dapat kad wajib datang kenduri!hehe.

As : Da sampai ye?Alhamdulillah.Maafla kad kawen biasa2 je. *malu*

Asfiza said...

tak kisah kad mahai ke kad murah zaty..yg penting ikhlas :)
mak as yang excited dpt kad zaty..hehe..mak siap ckp lg..haa..kena dtg ni...bawa tunang ko skali..hehe

Ezza Z said...

Hehe. bestnye mak as ni.Nanti as dtg bwk family skali na.Leh merapatkan silaturrahim. :)

Asfiza said...

Insyaallah...:)
as pun dah lama xmkn nasi minyak ni..hehe

Miss Shikin said...

salam. thanks dropping by my blog. selamat pengantin baru semoga kekal selamanya insyaAllah. :)

::Aja:: said...

tahniah!
eh..saya ada tag awak tau..kalo free meh la tgk

http://mylittlepieceof-ct.blogspot.com/2011/11/salam-semua.html