Wednesday, January 11, 2012

Wedding Review : The Hantaran's




Maafkan saya sebab lama giler tak update blog.
Mereka yang kawen lepas saya da lama start review tapi aku baru terhegeh-hegeh nak review.
Takpe la labu...
Ok, Today nak review pasal hantaran.(tengok tajuk pun orang tau ko nak review hantaran la minah!)
*Abaikan monolog dalaman orang yang lambat review ni*

Sebelum terlupa saya nak ucapkan terima kasih kepada BFF saya sebab sudi review majlis saya.



Sambung balik review hantaran.

Dari Pihak Suami ( 5 Dulang Saje)




Gambar telah diedit dengan kasih sayang oleh Adik Kesayangan.




Dari Pihak Isteri ( 7 Dulang )



Gambar juga telah diedit dengan kasih sayang oleh Adik Kesayangan.


Hantaran saya simple je. Takde la guna fresh flower bagai sebab saya nak save budget.
Hantaran juga telah digubah oleh  Adik Kesayangan
Terima Kasih Adik Kesayangan!



Tu je la kot untuk hari ni. Lain hari kite bertemu lagi k. Tata Titi Tutu.




Nota kecik : Doakan saya rajin  untuk review benda lain pulak ye.

2 comments:

Aeen said...

wah..pink hantaran die...heheheh....

dhiera zainudin said...

hantaran simple!!
jimat habis~ kalau guna fresh flower tu kadang2 rase macam membazir la~