Friday, April 13, 2012

.........






Sedih dengan diri sendiri sekarang ni.
Rasa macam dah tak kuat macam dulu.
Terlalu rapuh.
Selalu minta perhatian.
Selalu mengeluh.
Haish!





Wahai penyakit pening,loya,mual dsb
Tolong la jauhkan diri kamu dari saya.
Saya tak suka kamu.
Bulan ni je sudah berkali-kali cuti dan mc.
Tak mahu la macam ni,nanti bos tak bagi bonus pada saya lagi.
Sobs Sobs Sobs






Macam ni rasanya bila berbadan dua.
Mood sangat-sangat la ke laut.
Bau dapur,perfume suami,perfume sendiri,bau Axion tu pun meloyakan waktu ini.
Suami terpaksa mencuci pinggan mangkuk sebab si isteri masuk dapur pun tak boleh 
tapi
bersyukur sangat dikurniakan ibu yang sangat baik sebab sarapan,lunch,makan malam ibu sediakan
saya makan sahaja.
Heaven sangat-sangat!
Terima Kasih Ibu!







7 comments:

Nurul Husna said...

ezza...ezza untung dpt merasa sakit org pregnant..husna je blum lagi...be strong ok dear...jgn wat keja berat2...

Ezza Z said...

@Nurul Husna
Bersyukur sangat dapat rasa nikmat mengandung ni tapi skrg ni mmg tak larat nak buat pape pun husna.
Kesian suami,malam2 tido asyik kena ganggu ngan ezza je.
TQ Dear.

Miss Sunshine said...

syukur ade suami dan ibu masa alahan macamni....
take care dear..

puan.mila said...

tambah kenalan lagi hari ini.. :)

wah sungguh heaven..tp mila masih belom brpeluang nak ase cmtu..belom ade rezeki nak prgnant..take care ye dear :)

Ezza Z said...

@Miss Sunshine
TQ Hana.
Hana pun take care gak tau. :)

Ezza Z said...

@puan.mila
Hai Pn Mila*sambil wave tgn*
Takpe mila,pelan2 kayuh.Tuhan da aturkan semua tuk kite cuma cepat o lambat je kan?

Aeen said...

same la kite..sarapan, lunch, dinner..semua ibu yg sediakan..hehehe...xpe ezza..lame2 mual tu akn hilang...ni lah namenye pengalaman org mengandung...:)