Tuesday, December 21, 2010

the walking dead season 1.

last week, aku dan adik beradik menunggu dengan sabar dan penuh tawaduk depan tb.dari hari isnin dok cakap2 sal cite ni.memang giler tak sabar la aku nak tengok cite the walking dead.

the walking dead ni punya aura sampai aku leh tahan mata dari kul 11 malam sampai kul 4.30 pagi.(korang mungkin da biasa tido lewat kn?)aku kul 8 je mata da ngantuk.ala..camne nak kawen ni?(ada kaitan ke tido awal ngan kawen ezzaty?)lantak la.

antara sebab aku mesti,mahu,must nonton cite ni sebab hero dia ensem woh + jalan cite yang menarik perhatian aku untuk terus nonton.tapi cite ni baru part 1 ada lagi part 2,3,4,5 kira sendiri la.

channel FOX (710) cepatla siarkan part 2 plak.aku da tak tahan nak tengok muka hero aku tu.wuwuwu...kalau tak silap aku nama betol dia andrew lincoln.(ensem weh).

mari kite tengok muka hero pujaan hati aku.
















eh..bukan ni la..ni zombi dalam the walking dead.






















Andrew Lincoln Picture
ni baru betol.ensem kan?
ilysm la honeh.


p/s : tolong kirim salam sayang aku kat dia ye kalau korang ternampak or terbertembung ngan dia.ngeeeeeee..

No comments: