Friday, April 15, 2011

tak tahu nak panggil apa.

kelmarin borak di fon ngan incik tunang. mula2 borak pasal masa depan pastu borak pasal apa tah. tengah dok ralit borak, incik tunang buka cite pasal kejadian dia dan penyelia dia pergi makan char kueh teow kat tasik titiwangsa. diorang pergi makan masa tu malam la dalam kul bape incik tunang lupa nak btau. penyelia dia yang beria2 nak makan char kueh teow kat situ.

sedang mereka berdua menikmati char kueh teow tu berjalan la 3 orang makhluk yang berjantina perempuan sebelah mereka. pastu duduk betul2 depan meja mereka. tak kisah la kan ko nak duduk mana pun tapi yang terlalu kisahnye makhluk 3 ekor ni duk usha2,pandang2,jeling2 mereka dengan pandangan yang menggoda. pas da usha incik tunang korang tau tak salah sekor dari makhluk ni tadi boleh selak skirt dia depan incik tunang. lupa nak btau makhluk 3 ekor ni pakai tube & skirt pendek. bajet cun la konon2nya. umur sekitar 14 - 15 taun. kulit gelap dan tak gebu langsung.

bila makhluk ni selak2 skirt dia, incik tunang da tak brape selera nak makan. maka incik tunang ubah tempat duduk dia daripada berhadapan ngan makhluk ni terus membontotkan mahkluk ni. tapi kejadian tidak berakhir di situ. bila mereka da abes makan mesti nak bayar kan? masa incik tunang nak pergi bayar makhluk gatal ni boleh letak kaki dia kat tepi meja tujuannya agar incik tunang terjatuh. incik tunang aku kan pandai dia mengelak. da siap bayar makhluk ni membuat percubaan kedua meletak kaki, incik tunang da tau taktik dia incik tunang lalu tepi longkang. terkebil2 mata makhluk tu bila incik tunang tak lalu sebelah meja dia. kah kah kah padan muka ko makhluk gatal!!!

lepas dengar cite incik tunang mula la berasap telinga aku yang memang banyak asap ni. tapi aku percaya kat incik tunang. dia tak gatal dan miang. setakat pandang bontot pompuan tepi jalan tu biasa la kan? bak kata incik tunang "alah saya pandang je bukan boleh sentuh pun". ayat memang nak makan kaki. tapi lelaki standard la.

malam tu aku punya la pikir pasal makhluk gatal tu. dia tak malu ke huh tunjuk2 barang dia pada lelaki yang dia tak kenal. dan kalau la makhluk gatal tu terbaca blog aku ni satu je aku nak btau ko, tak semua lelaki kalau ko selak kain or skirt ko depan dia time dia sedang makan dia akan stim. aku ulang ye tak semua. kalau ko selak depan lelaki gila seks mungkin la dia stim tapi bagi lelaki normal "adik" dia sikit pun tak naik derr.

dan aku harap ko bertaubat la wahai makhluk gatal. lelaki tak suka la pompuan murah. kalau setakat nak bagi diskaun duit hantaran lelaki suka la. one more ada orang cakap muka incik tunang macam penyanyi alif satar. mungkin makhluk ni ingat incik tunang adalah alif satar sebab tu dia selak skirt dia depan incik tunang.

p/s : perangai macam makhluk ni patut panggil apa ye?

1 comment:

Ct_hAjAr said...

panggil monyet..takpun mangkuk ayun..tak ada keje la tu mangkuk2 tu..