Friday, July 29, 2011

Bola.



Malam tadi tengok bola dengan family kat rumah.
macam biasa la bila bola habis je tekak pon sakit sebab dok menjerit macam aku berada di stadium.
tapi korang perasan tak pengadil dari Jepun Takayama Hiroyoshi tak "bias" sangat
compared with pengadil dari Bahrain (kalau tak silap)
ye la sikit2 free kick tuk singapore, pastu kad kuning la merah la.
rasa macam nak lepuk je muka die.hehehe
bajet macam kuat la nak lepuk orang.


ini la pengadil yang tak "bias" tu. comel kan?


Mr Takayama kalau awak baca blog ni saya nak awak tau yang saya minat dengan awak..hiuhiuhiu.
*bajet pengadil jepun ni paham la pe yang aku tuliskan*



P/s : Sempena nak dekat bulan Ramadhan yang mulia ni aku nak minta maaf kat semua orang kalau ada 
       entry2 di blog aku ni yang mengguris,melukakan hati korang ye. "Peace Yau".

1 comment:

Ct_hAjAr said...

betul tue, kite pun nyampah ngan dia..