Thursday, November 17, 2011

Baju Nikah.





Baju Nikah da siap J.A.H.I.T.
tapi baju nikah tu K.E.T.A.T!





Wahai kakak butik anda ambil ukuran siapa untuk jahit baju saya?
Rasa sedih sangat sekarang ni.
Sudah la lama menunggu. 
tak tau la bila nak hantar balik untuk alter.
*nanges*






Mood : Tawakal.






7 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

lor,kesiannye
hantarlah balik
kang ms nikah,x selesa pulak pakai

Sue Zaman said...

knp ambil... suruh lah dia betulkan dl.. cepat2 nnt xselesa plak

Ezza Z said...

Ekin~memang nak hantar alter tapi takde masa nak pergi.

Sue~Baju tu baru ambil pagi ni kat rumah adik die.bawak balik rumah baru try.bila try hasilnya sangat mengecewakan.

Asfiza said...

laa..kesiannya...g betolkan cepat ye dear...

Ct_hAjAr said...

ciannye awak zaty..kena kecikkan badan la camnie..

Ezza Z said...

As~berharap sangat sempat nak hantar alter.

Hajar~wuwuwu.kecikkan badan?abis la.makcik ni pantang nampak makanan.*sambung nanges*

Asfiza said...

tapi kalau baju tu besar,leh atler kecik..tapi kalau dah kecik..nak alter jadi besar sikit..macam susah je ezza?tapi tak patut lah orang tu buat baju nikah orang mcm tu...