Wednesday, February 29, 2012

Pakcik ooo Pakcik.


Minggu lepas ada orang langgar keta aku.
Da buat report sume kena la anta kete ke bengkel untuk claim insurance 3rd party.
Prosedur sangat leceh.
Kalau boleh pasni tak nak la eksiden lagi.
Terpaksa la g keje naik public transport.
Kalau incik suami free boleh la hantar kalau tak menapak la naik bas.
wuwuwu.





Ok2 berbalik pada tajuk. 
Hari ni keluar umah awal sebab takut takde bas.
Tunggu punya tunggu sampai 8.15 pg bas takde.
So,nak tak nak kena naik teksi la kan.
Kang lambat lak sampai opis.





Pastu tahan la teksi ni ckp la nak g mana sume
Die angguk la maksud leh hantar kan
Pemandu teksi ni memang da tua hokkay!
So,aku panggil la die pakcik.
Korang tau tak die buat muka kerek je ngan aku.
Dalam hati da berkata da "tak sedar diri punya orang tua"
Yang membuat aku pasti dan yakin untuk panggil die pakcik sebab die dengar channel "KLASIK NASIONAL".
Orang tua je kot dengar channel ni.






Da sampai kat opis aku tanya la bape pakcik?
Die jawab kasar gile weh.
Helllo Pakcik, nak saya panggil awk tu abang ke?
Geli geleman je nak panggil awk tu abang.
Sedarlah pakcik awk tu memang da tua tak payah nak perasan muda lagi.
Meluat orang muda macam saya ni tengok perangai pakcik tau!





Nota kecik : Lupe nak amik no plat teksi pakcik tu. Tapi aku syak pakcik tu ingat aku sebaya die kot tu yang tak puas hati bile aku panggil die pakcik.Hewhew.






No comments: